Polityka zwrotów sklepu internetowego Harmony
§1 Prawo do odstąpienia od umowy
1. Klient ma prawo odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.
2. Aby skorzystać z prawa do zwrotu, Klient musi poinformować sklep o swojej decyzji, wysyłając wiadomość e-mail na adres wieszaki.szafy@interia.pl
§2 Warunki zwrotu
1. Zwracany produkt musi być w stanie niezmienionym – nieużywany, bez śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu.
2. Zwrot nie zostanie przyjęty, jeśli produkt nosi ślady użytkowania lub został uszkodzony z winy Klienta.
3. Klient jest zobowiązany do odesłania produktu na własny koszt na adres podany przez sklep w wiadomości zwrotnej.
§3 Zwrot płatności
1. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej i jej pozytywnej weryfikacji.
2. Zwrot środków zostanie dokonany na ten sam numer konta/kartę, z której dokonano płatności.
3. Sklep nie zwraca kosztów przesyłki zwrotnej.
§4 Reklamacje
1. Jeśli produkt jest uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, Klient może złożyć reklamację, wysyłając zgłoszenie na adres e-mail: wieszaki.szafy@interia.pl
2. Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania i poinformuje Klienta o decyzji.
3. W przypadku uznanej reklamacji sklep może:
• Wymienić produkt na nowy,
• Naprawić produkt,
• Zwrócić pełną kwotę zamówienia.
§5 Kontakt
W razie pytań dotyczących zwrotów i reklamacji, Klient może skontaktować się ze sklepem pod adresem e-mail: wieszaki.szafy@interia.pl